İlk defa duydum. Uzmanlar falan ne diyor bilmiyorum ama bana pek mantıklı gelmedi bu su orucu. Önce beyine harika bir savaş verdirmek,psikolojik tahribat direncin kırılması.
Daha sonra da vücudu otolize zorlamak. Bilemedim. Bilimsel çalışma yapılması gerekir.