Covid19 daha ülkemize gelmeden (1vaka varken)çok şiddetli halsizlik,keyifsizlik baş dönmesi geçirmiştim.Şimdi yine aynı şikayetler başlayama doğru devam ediyor aşırı halsizim ve ateşim yok.Ayağımı atmaya sanki 10 adam lazım.Corona sebeplerinden birimi?
Yemek düzeni yada uyku düzeninden dolayıda olabilir.