Covid19 daha ülkemize gelmeden (1vaka varken)çok şiddetli halsizlik,keyifsizlik baş dönmesi geçirmiştim.Şimdi yine aynı şikayetler başlayama doğru devam ediyor aşırı halsizim ve ateşim yok.Ayağımı atmaya sanki 10 adam lazım.Corona sebeplerinden birimi?