Hocam muhteşemsiniz. Allah hayırlarınızı kabul eylesin. Doğuya özellikle böylesine desteklerin olması ülkeyi daha güzelleştirecek. Ben de bunun için uğraşıcam sizi de tekrar tebrik ederim vesile olursunuz umarım
Sağ olun hocam özellikle doğudaki çocukların topluma kazandırılması gerekiyor. R10'da güvenilir bir kişi öncülüğünde güzel bir kampanya başlatılabilir aslında