Selamlar arkadaşlar. Turkcell'e geçeceğim ama aklımda bir kaç soru var. Sorulardan bir kaçı:

1-) Yeni aboneler kaç gün içinde TL transfer almaya başlayabiliyor?
2-) TL transfer yapma gibi transfer şeklinde TL alma sınırı var mı? Varsa Faturalı veya Faturasızda ne kadar?