Teşekkür ederim bilgilendirme için, evet uzun zamandır takip ettiğim ama henüz proje olmadığı için sadece izlemekle kaldigim bir yazılımdı. Dediğiniz gibi yerli olması ilgimi çekiyordu. Şuanda bir proje yapmak istiyorum ama henüz başlangıç seviyesinde olduğum için wisecp için bütçe ayirmadim. Açılacak sadece müşteri potansiyeli denenecek yerel olacak... İlk sürüm ya da devir oluyorsa yarı fiyatına devirli de düşünüyorum tabii haala devam ediyorsa devir işlemi... Geçiş mümkünse wisecp ye ilerde proje tuttuğunda neden olmasın gecebilirim. Bilgileriniz iyi oldu kötü itibar vardı bende.
Ajans scriptini alabilirsiniz ozaman fiyatıda uygun şuan geçiş yapılıyormu bilmiyorum ama wisecp ilk çıktığı zaman geçiş yapıldı bir süre sonra bitti diye biliyorum.