Merhabalar;
Ben www.golgetonik.com adında bir blog açtım (link vermek yasaksa kaldırırım) blog açılalı daha 1 hafta bile olmadı. Sitemin hitini arttırmak için backlink almak istiyorum. Sizce almalı mıyım? ya da biraz daha mı beklemeliyim?