Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dell güzel marka ancak ben de size lenovo öneriyorum. AMD kullanmaktan korkmayın şu anda intel'in üzerinde işlemcileri var ;

https://www.hepsiburada.com/lenovo/l...en%E2%82%AC207
10 yıla yakın 3 adet laptop aldım hepside lenovo hepside menteşe kısmı gitti. o yüzden lenovadan uzak durmayı düşünüyorum.