MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amd radeon kullanmadım daha önce sizde iyi midir ?
https://www.trendyol.com/dell/g315-4...nux-p-43466140

Bundan bahsetmiştim hocam ben 1650Ti var bunda.

Edit: Bu nasıl özellik yazmışlar böyle başlıkta ne yazıyor altta ne yazıyor bu trendyola güvenmemek lazım Amd var bunda, Amd'den değil de bu özelliklerde bu fiyata alınmaz.

https://www.hepsiburada.com/hp-pavil...AN%20Teknoloji

Bu bilgisayar çok çok daha iyi.