Veronica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke daha öz ve resimsiz şekilde veya 1 tane kullanarak yazsaydınız gözümü yordu okuma hevesimi kırdı
Sizi mi kıracağız hocam Şimdi olmuş mu