Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dolar artsa ne olacak son 2 yıldır benim gözümde yatırım aracı değil gayrimenkul ve araba bile daha fazla kazandırdı.
Bu şekilde deyince daha kötü hissettim, maaşları dolarla alsak bile alım gücü azalıyor.