Merhaba, 50.000Tl nakit param var sizce dolara yatırım yapsam artar mı? Yoksa türk lirası olarak kalsa daha mi iyi olur?
Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum eğer başka yatırım fikriniz varsa yoruma yazabilirsiniz 😊
Hocam başka bir postta taaa 1.5 ay önce dedim ki altın hayvan gibi artacak
O zaman ons altın 1870 seviyelerindeydi ve ons altın 1-2 hafta önce 2000 seviyesini gördü. Şuan ons altın 1930 seviyelerinde ama kesinlikle düşmeyecek, artık anlık olarak alt sat mı yaparsınız yoksa direkt olarak altın mı alırsınız size kalmış ama altından şaşmayın derim. Etrafımda ki herkese altın aldırdım güç bela kendi ailemde dahil herkes minimum 2-3k kar yapmış oldu. 50 bin ile güzel kar edilebilir.