Merhaba, 50.000Tl nakit param var sizce dolara yatırım yapsam artar mı? Yoksa türk lirası olarak kalsa daha mi iyi olur?

Tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum eğer başka yatırım fikriniz varsa yoruma yazabilirsiniz 😊