Elleriniz dert görmesin.....Dünde benle ergen ergen konuşuyordu.Report etmiştim...Gerekeni söylemiştim.Hakettiğini bulmuş...Gereksiz bir kişilik olduğunu daha dün anlamıştım.
Böylelerinin varlığı bile bu dünyaya yük sagolsun Coşkun hoca şutladı. Başka bir Nick ile gelip yine salça olur çünkü beyin yok 😂