Çifte standart ve keyfi denebilecek tutum takınan moderatörler var. Keyfi bir çok uygulamaları var. Beni daha önce banlayan moderatör şikayet edene diyor ki
banı açıldığında şikayet et tekrar ceza verelim. (Hınca bakarmısınız) bu tutumu sergileyenmoderatörü ben şahsen 1 dakika bile üye olarak bile tutmam.
@Coskun; bey elbette bunları gözlemliyordur.
Acaba diyorum moderatörlere net versek. Moderatörlerin bir karnesi olsa ...
Hocam haksızlık yapanların yetkisi alınıyordur 1-2 şikâyette bişi olmaz ama tektarlanırsa bence yetki alınabilir