Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığı büyük terbiyesizlik süresiz olarak gönderdim.
Elleriniz dert görmesin.....Dünde benle ergen ergen konuşuyordu.Report etmiştim...Gerekeni söylemiştim.Hakettiğini bulmuş...Gereksiz bir kişilik olduğunu daha dün anlamıştım.