Yıllardır söylüyorum böyle tiplere inanan cahiller olduğu sürece bu memleket düzelmez. Hizbullah ve ışid gibilerin peşinden gidenlerin te.röre sevdalı olduğunu söylemiştim. Ben sosyal medyada feto dini kullanıyor dediğimde Allah dostlarına ne biçim kısaltmalar takıyorsun öyle diyenler nerede? İnşallah Maaşallah ile sahte şov yapıyor bu kedicik dediğimde o mesihtir sen kimsin diyenler nerede? Sabah erken kalkan bir tarikat uyduruyor demiştim uşakiler için, daha bunlar gibi 3-4 tarikatı daha eleştirmiştim ama daha zamanı gelmedi. Cumhuriyetin idam ettiği adamların tarikatlarından tutun ikiz kuleler yıkıldığında beyaz bir toz gökyüzüne yükseldi, işte o an mehdi doğdu ve 2041 de kıyamet kopacak diyen ölmüş olan tarikat liderlerine hala inanılıyor. Kendisinin yaşadığı dönemin dizisi yapılıp kendisinden tek dakika bahsedilmemiş olan moğol sevicilere, çocuk sapıklarına, vatan düşmanlarına inanıldığı sürece toparlayamayız. Sabah satranç zeka geliştir, akşam satranç taşları putları temsil eder, haramdır diyen ve cübbe giyenleri bilmiyor musunuz? Mısırpüsküloğlu diye biri çıkıp yunan galip gelseydi demedi mi? Yüz binleri, milyonları peşinden sürüklemedi mi? Ona inanıp hasta yatağında ziyaret edip elini ayağını öpenlere saygı duyduğumuz sürece bu cehalet halkası kırılmaz. Birilerine yeni Peygamber, yeni Padişah diyenler, Hilafetin geri gelme vaktidir diye ağızları köpürenler, şeriat isterük diye meydanlarda gezenler itibar gördüğü sürece bu ülkeden hayır gelmez. Hatta lafa gelince bizler başkalarının dinlerine saygılıyız derler. Uzak bir tarih değil, daha 93 senesine bırak farklı bir dini, sadece farklı mezhepten oldukları için ve dünya görüşleri farklı diye insanlar diri diri yakılmadı mı? Yakanlar şeriat isteriz diye slogan atmadı mı? Devletten kumar parası dilenen kürekler saygın edebiyatçımız olmuş, haksızlık yapıldı denen ülkeyi Amerika'ya teslim etmiş satıp savmış kişilere anıt dikildiği sürece bizden olmaz.