Yazdığınız çoğu şeyde hem fikirim ama ben bizi yönetenlerin suçlu olduğunu düşünüyorum. Kitap oku, çok çalış ile çözülecek şeylerde olduğunu düşünmüyorum. TL, DOLAR, STERLİN, EURO'yu geçtim Gürcistan Larisi, Ukrayna Grivnası hatta Papua Yeni Gine Kinası bile TL karşısında bile değer kazanmış ve bunda farklı bir durum var, hiç normal değil. Bunu çözmesi gerekende hükümettir. En başta hükümetin yanlış politikaları geliyor. Ekstra olarakta otomobil konusuda şunları söyleceğim sen milyarca lira kazanan ve senin devlet olarak yaptığın ihaleleri hala almakta olan X, Y şirketlerinin vergi borçlarını affediyorsun gücün devlet olarak bir otomobil almak isteyen garibana mı yetiyor? Balık baştan kokar derler. İtibardan tasarruf olmaz diyenlerin yönettiği bir ülkede yaşıyoruz kendileri son model Mercedes ile gezip halka acımasızca vergi kitlersen orada duracaksın. Önce bizi yönetenler bizim gibi yaşasın ben ömür boyu bisikletle binmeyede razıyım.