Bence de güzel öneri. Dolandırıcıları forumdan şutladığımız için aldığımız ölüm tehditlerini falan anlatalım bence
video böyle iki kısımdan oluşabilir ilk kısımda kötü anılar sonraki kısımda başarılar ve güzel anılar olabilir

kurulan dostluklar, başarısızlıklar, başarılar.. O zamanlar lisede olan birçok kullanıcı bugün evli barklı, forum sayesinde hayatını idame ettiren birçok kullanıcı var mesela. Geçtikleri yolları dinlemek isteriz anlatmak isterlerse