Kesinlikle almanı öneririm. Evet, biraz ısınma sorunu var ama o kadar da abartılacak kadar değil. Modemin tek kötü yanı kapatma tuşu yok, fişten çektiğiniz zaman kapanıyor. Evde olmadan modemi takip edebiliyorsun, kim bağlanmış veya neler olup bitmiş modemin hareketlerini izleyebiliyorsunuz.
Torrent sistemi mevcut modemde, yatmadan önce modem arayüzünden dosya indirebiliyorsunuz. İndirdikten sonra, çok hızlı bir şekilde wifiye bağlı olan tüm bilgisayarlardan o dosyayı indirebiliyorsunuz. Anlatılacak çok özelliği var.
Ek olarak; modem üzerinde kısıtlama mevcut değil, modem kurulumda administrator olarak kurulum yapıyorsunuz. Tüm özelliklerine erişimin mevcut.