Savcılığa gidip Suç duyurusunda bulunulacak. Mümkün ise arayan numaradan kişi/kişiler tespit edilecek. Mümkün değil İse EFT yapılan hesap sahibi ( muhtemelen alakası bilgisi olmayan yaşlı veya öğrenci kişiler) bulunacak. İfadesi alınacak. 5237 sayılı TCK 'nin 142/2-e maddesinde düzenlenmiş bulunan "bilişim sistemi kullanılmak suretiyle hırsızlık" suçunu işlediği kanaatine varılırsa iddianame düzenlenip mahkeme süreci devam edecek. Yargı yolu açık fakat bazen kişinin kurum kuruluş ( banka vb) doğruluğunu teyit etmesi istenilebiliyor. Şayet böyle olursa Kyok verilir. Aksi halde iddianame düzenlenir süreç mahkemece devam eder kişi ceza alır. Giden paranın temini için hukuk mahkemelerine Sebepsiz zenginleşme davası açılabilir. Bu süreç uzun sürebilir. Çok geçmiş olsun