3 hesaba da aktarılan parayı geri isteyebilirsiniz diye düşünüyorum, sebepsiz zenginleşme davası açılabilir. Sonuçta sizin isteğiniz dışında yapılmış birşey.
Sms ile kredi çekilmesi olayına karşıyım. Üst limit getirilmesi gerekiyor bu işe.
Sanal bankacılık olayı saf kesime fena darbe vurduruyor bu sosyal mühendislik yapan dolandırıcılar yüzünden.