SezerX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.
Apache'de çalışan kod litespeede geçince yetersiz rama düşüyor. Bu sorunu nasıl/nereden giderebilirim?
Hatanin web server ile degil PHP limitleri ile alakali olmasi lazim.

Litespeed kullanirken php.ini degerlerinizi kontrol edebilir misiniz? memory_limit degerini arttirmaniz gerekmetedir.