Hocam ben sürekli kopmalar yaşıyordum son zamanlarda internet hızım düşüktü dedim modem eski ondan oluyor gittim bu modemi aldim sonuç değişmedi meğerse sorun turknet deymiş bende başlarım böyle işe dedim sikayet kaydı açmaya çalıştım açtirmadi turk.net en sonunda bıraktım turknet i kısaca modem elimde kaldı iade etmeye çalıştım çünkü jelatin dahi sökülmemisti ancak iade almadılar hakem heyetine gittim sonucu bekliyorum su an yani alırsanız sadece test ettiğiniz için iade edemezsiniz haberiniz olsun boyle bir anlayışları var