Merhaba arkadaşlar, dönüşüm reklam maliyetlerimiz 29 ağustosta ortalama olarak 15-20TL civarlarında iken30 ağustosta 2-3 katına çıktı. Bu yükselişin 30Ağustos bayram reklamları ve paylaşımları ile alakalı olacağını düşünmeme rağmen halen bir düşüş olmaması aksine her geçen gün artmaya devam ediyor olmasından dolayı size sormak istedim. Bu yükseliş sizlerde de var mı? genel bir sorun mu?