Merhaba modem olarak Keenetic extra DSL ac1200 kullanıyorum evin öteki ucunda da keenetic n300 kullanıyorum. Bende yaklaşık 4 ay önce modem arayışındaydım isp nin verdiği huawei modemi kullanıyordum kopmalar, Ping ve düşük hız sorunum vardı. Keenetic e geçtikten sonra hiç bir sorun yaşamadım. Arayüzü diğer rakip modemlerden çok çok iyi. Fiyat/performans