Turkiyede bir işte nekadae iyi olursan ol AKP Ye uye değilsen hiç bir yere varamazsin bu bir gercek.

Cebimizde bes kurus para yok nasil gelistirelim kendimizi ?

Aferdesiniz kopek gibi işverenler asgari ücrete çalıştiriyorlar bizleri nasil bir yere varalım.Bir ulkere adalet sistemi olucakki insanlar birseyler başara bilsin çaba gosterebilsin.

Diyorsu ki 19 yasinda audi hayali kurma herkezin bir hayali olur cunki insanlar dunyaya bir daha gelmicek.Ben suan 26 yasindayim iyi bir arabaya binmek iyi bir evde oturmak isterim bunu herkez ister suan ben kendimi dusunuyorum torunumu değil.Bizler luks hayat istiyoruz bu doğru bunun için çabaliyormuyuz hayir ama onumuzde buyuk engeller var bizim basimizda yoneticiler değismedigi surece Turkiyedeki torpil politikasi adalet sistemi değismedigi surece bizlerden hic birsey olmiyacaktir.

Yakinda kpss sinavi yapilacak mesela sinava çalışmiyorum bile yuksek not alsak nolacak dayimiz yok bir yere varamayiz.