Son zamanlarda bu hong kong markası Türkiye pazarına yeni girmiş modemle ilgili çok yorum görüyorum. Hatta
turk.net bununla ilgili forum konusu açmış reklam çıkıyor görüş ve öneri diye.
bu modemi kullananlardan deneyimlerini duymak isterim. fiyatı da uygun. Asus dsl-ac68u almak üzereyken bunu gördüm. ikinci bir bağlantıda kullanacağım. ilk bağlantı için tp-link archer vr-2800 kullanıyorum çok memnunum ama bir de asusu denemek istedim. ayrıca fiyatları da 700 lira birden uçmuş tp link ve asusun. bu da bir diğer kafamı karıştıran etken