Çok şey yazılabilir ama ben mesajı okuyanlara tek bir şey yazacağım.
Hayat bu kavgaları yaşamak için çok kısa.
İnternet herkesin elinin altında; iş kurunca vergiler, işçi giderleri burada daha düşükse burada kalın. Maaşlı çalışırken alım gücü daha yüksek ve rahat ederim diyorsanız, yurt dışına gidin.
Mutluluğun tek bir formülü yok, siz bulacaksınız. Belki maddiyat, sağlığın yerinde olması temel koşullardır ama o bile garanti etmez.
Kısacası kendinizi eğitmeye ve işinize gücünüze bakın, başka hiçbir şey sizi kurtarmayacak.