20 sene hiç bir şey olmasa da malum partiye oy atan adamsın anlaşılan hocam. almanyada 18 yaşındaki çocuk SIRF VERGİ YOK DİYE BMW ALABİLİYORSA ben 25 yaşımda SIRF VERGİ VAR DİYE araba alamıyorsam ben ağlarım ve ilk fırsatta da bu ülkeden giderim. sonsuz gücü olan yaratıcının kitabını bile okumayan cahil insanlar yüzünden ben bu hayatı hakettiğimi düşünmüyorum. asgari ücretten %70 fazla maaş alsam da fakirim . fakiriz fakir olacağız. siyasal islam gitmedikçe HER ZAMAN FAKİR OLACAZ