kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burada top bana atılmış ancak 300 sene öncesinden beri geri kalınmışlığın benimle ne alakası var? 300 sene öncesinden beri ülkem gelişememiş ise benim suçum mudur? Sanayileşme vs olmamış olabilir ancak benim hayalim son model Audi tarzı şeyler almak değil. Ben sadece alttaki görüntüyü istemiyorum, halâ bu yönetimi savunan varsa da sürünmeyi hak ediyor demektir.
Hocam konuyu audi almam için gerekli olan çalışma süresi diye açtığın için eleştirdim. Önemli olan audi almak değil. Önemli olan katma değer yaratmak. Sen alanında sektörünün önder isimlerinden biri olduğunda audi sana dar gelir. Daha iyilerine binersin zaten.

Ama asgari ücretle çalışmayı planlayıp audi ye binmeyi hayal etmek doğru bir yaklaşım değil. O asgari ücretle 5 senede audi alınan ülkelerde de 100 sene çalışarak alınacak başka markalı arabalar satılıyor.