Alıntı
19 yaşında ülkenin ya da dünyanın sayılı cerrahlarından biri olmayı hayal ederseniz Audi size küçük gelir küçük bir araba kolleksiyonu sahibi bile olabilirsiniz.
Bugün açılan bir konu var, asgari ücretle Audi alma hayali kuran bir genç kardeşimizin.
Hayallerinizi kişiler ve eşyalar üzerine kurmayın, idealler ve olgular üzerine kurun.

Eğer hayaliniz asgari ücretle ya da ortalama bir maaş ile mercedes ya da audi ye binmekse.
Siz o audi yi ve mercedes i zerre haketmiyorsunuz demektir.
burada top bana atılmış ancak 300 sene öncesinden beri geri kalınmışlığın benimle ne alakası var? 300 sene öncesinden beri ülkem gelişememiş ise benim suçum mudur? Sanayileşme vs olmamış olabilir ancak benim hayalim son model Audi tarzı şeyler almak değil. Ben sadece alttaki görüntüyü istemiyorum, halâ bu yönetimi savunan varsa da sürünmeyi hak ediyor demektir.