Gelişmiş ülkerle aramızda ekonomik olarak en az 5 kat fark var, 2 olur max 3 olur anlarımda 5 kat fark? kusura bakmayın ama şu an ekonomik açıdan kötü değil anormal derecede kötüyüz, bizden öncekilerle açıklanacak bir durum değil belliki ülkenin enerjisi yanlış yerlere akıyor.