Vasıfsız ve verimsiz çalışmak mı? Bu ülkenin verdiği beyin göçünü vasıfsız olmak ya da verimsizlik olarak nitelendirmiyorsunuz umarım. Vasıflı ve verimli çalışabilecek binlerce gencimiz şu üstünkörü değindiğiniz vergilerin acısını ödeyecek güce sahip olmadıkları için terk edip gittiler