Benim anlamadığım bu ucubeler hiç kendileri utanmıyor mu böyle kolpa yaparken ? ya açıkçası ben izlerken utanıyorum bunlar birde kendi yalanlarına kendileri mi inanıyor ? bunlar 50 defa hacklendi akılları başlarına gelmedi ddos atıp kendilerini bir şey sanıyorlar çok komikler.