Kişisel site tasarımlarının sade olması her zaman hoşuma gitmiştir. Anladığım kadarıyla admin panelin tasarımıda tamamen size ait, tebrik ederim. Projeyi ücretsiz olarak sunmanıza şaşırdım, teşekkürler. Siteye ilk girdiğimde keşke iletişim formu olsa diyordum artık onuda vakit bulursam kendim eklerim. Başlangıç aşaması için gayet güzel olmuş, ellerinize sağlık. Başarılarınızın devamını diilerim.

Not: Hocam projeyi kullanırken alt tarafta bulunan linkleri kaldırmamıza izniniz olur mu?