Öyle demeyin hocam bu aslında bizim ülkemiz için çok gerekli bişeydi yoksa ülkenin %50'si neden bunu alkışlayıp birdaha zam yap sloganı atıyor (!)
Kıt bilgimizle biz karışmayalım bu işlere