Ben sistemsel bir hata olduğunu ya da göz korkutmak için bir şekilde birilerinin öyle gösterdiğini düşünüyorum. Çünkü Türkiye içi dolar üzerinden reklam veriyordum ve yanlış hatırlamıyorsam 5 doların üstünde teklif vermemi engelledi sistem. Bu kadar teklif yükseltemezsiniz gibi bir hata verdi.
Kimse bir tıklamaya 300 dolar veremez akıl var mantık var. İnsanların ne kadar boş aramalar yapıp ne kadar gereksiz yere reklamlara tıkladıklarını hepimiz biliyorum.
Saygılarımla kolay gelsin