onurkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende beyoğlunda oturuyorum aynı durum bizde de var bizim değil mahalle muhtarının yapması gerekiyor söylemiştik yaptık dedi ama bir şey olmadı berki de başvuru yapmadı bilmiyorum
mahalle muhtarıyla yakınım yani muhtar da bitiyorsa gidip konuşabilirim. Muhtarın çözüm olacağına emin miyiz hocam?