Merhabalar kolay gelsin öncelikle herkese
Ben yurt dışına e-ticaret yapmak istiyorum. Sanal pos olarak
weepay.co yu kullanacağım araştırmalarıma göre yurt dışından işlem alabiliyoruz. Ancak başka önerisi olan varsa onu da deneyebilirim.
Sonuçta Türkiye'den satış yapacağım ve dolar bazlı satış yapacağım arada yaşayacağım sıkıntılar ve problemler nelerdir ?
Önerilerinizi bekliyorum.