Gösterge tablosu beslemesi - Ekran - Oto radyo - Kılavuzluk sistemi - Klima.
Hepsi aynı sigortayı kullanıyormuş, Rehbere baktığımda gördüm. Teyp çıkarırken sigorta attı ve gösterge panelide çalışmadığı için araç kendini korumaya almış olabilir. Yarın uygun olan bir sigorta takıp şansımı deneyeyim.
Akü değerlerini ölçtüreceğim ve o ara kaçak varmı diye baktırayım. Muhtemelen teyp yüzünden akü bitiyordu ama yinede bir baktırayım ben.
Cevap için Teşekkürler
rica ederim hocam yeni modellerde kaçak olmaz ya şarj dinamosu kömürü bitmiştir yada teyp çeker ne kadar şarj varsa