omerbasak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende red yedim sorun yapmayın
Bir kaç ay neredeyse hiç değişiklik yapmadım konu bile nadir girdim 2 gün önce tekrar başvuru yaptım sabahına onaylandı biraz beklemenizi tavsiye ede bilirim sadece
Cevabınız ve olumlu görüşleriniz için çok teşekkür ederim, size hayırlı olsun, darısı başıma