Merhaba arkadaşlar kayan menüyü kaldırmak istiyorum
bu normal sorunsuz ama fare tekerleği ile aşağı indiriyorum.

kocaman siyah oluyor kapatmanın bir yolu var mı temanın bütün içeriğini yüklediğim için buda geldi hiç birşey okunmuyor sayfanın yarısı böyle

eğer site üzerinden bakmak isteyen varsa bu linkten ulaşabilir.
Şimdiden teşekkür ederim.