AlperKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumda ayt nin. ismi geçmesi, dahası ciddiye alan arkadaşların olması cidden üzdü beni :/
genelde bu grubu övenler şu emojiyi kullanıyor onu tespit ettim