Gregor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E peki freelancer'lar ne yapacak? Aşırı yüklü olmasa da günlük giriş çıkışlarımız oluyor haliyle. Ne kullanacağız ne yapacağız peki?
maliye kaydınızı yaptırıcaksınız hocam böylece hesabınızda kapanma vs olmaz, tüm ödemeleriniz maliyeye davet edildiğinizde karşınıza koyulacak ve o ödemeler üzerinden vergilendirileceksiniz