Bende red yedim sorun yapmayın
Bir kaç ay neredeyse hiç değişiklik yapmadım konu bile nadir girdim 2 gün önce tekrar başvuru yaptım sabahına onaylandı biraz beklemenizi tavsiye ede bilirim sadece