Hem hesabınıza vergisiz sürekli aktif para girişi oluyor hemde enpara'yı suçluyorsunuz? Faturalı işlem yapmış olsaydınız zaten kurumsal hesap kullanır ve bu tarz problemlerle karşılaşmazdınız.