Tek seferde 2 milyon dolar aktarıldığını dahi gördüm kamu bankalarında. Ziraat bank vakıf bank v.b . Yabancı bankalar ve özellikle en parada direk masaka bildirilip el koyuluyor. Ben yeni değilim yıllardır bu işlerle uğraşıyorum. Ayrıca Btc satımı yasak değil böyle bir kanun yok. Benim 10 bitcoinim var satıp alamayacak mıyım paramı ? Sorun devlet babanın mangırlara ihtiyacı ondan kaynaklı bu durumlar. Adamlar 50 60 bitcoin satıp tek seferde aktarıp işlem yapıyorlar kamu bankalarında tek bir pürüz yok.
Yurt dışından gelen 1-2 milyon olacak ve bankalar masaka bildirmeyecek bu doğru mu?

Siz kendiniz inanıyor musunuz buna?