Hocam artık inceliyorlar her giriş çıkışı. İşleriniz faturalı ise sorun olmaz. Faturasız olan her giriş çıkış sorun yaratabilir kim bişey diyebilir ki sorun olsa. Haklılar. Ben e arşivi kurdum aldığım ürünede sattığım ürünede KDV si ne ise ödeyip öyle yapıyorum baş ağrısına hiç gerek yok. Ürün başı 10 20 lira az kazanayım başımız ağrımasın. En temizi.