Aynısı banada oldu Masak devreye girmiş halen uğraşıyorum blokedeki parayı çıkartmaya. Yüklü giriş çıkışlar dahil net faturalandırma yapamayacağınız her tutarda enparayı kesinlikle kullanmayın.